edisi skodeng

MissKonsPiraSi Berblog:Tak Kenal Maka Tak Cinta

Dinspirasikan Oleh MiSsKonsPiraSi on Jan 15, 2012

Assalamu'alaik...

Salam perkenalan dari saya untuk semua,mari kita suai kenal sket..1st of all let me introduce my self..nothing much that i can say rite here coz i'm just like ordinary girl out there, but ha bab ni Misskonspirasi lagi sensasi blogger diva Malaya nieh nak tekan sikt.Tak kenal aku?so meh kiter suai kenal.. teruskan...

Sudah menjadi lumrah disetiap pertemuan malah telah jadi satu kemestian bagi setiap permulaan untuk apapun ,kita harus saling kenal ,  serta mengenali sesama kita.Semakin hari semakin ramai blog baru tumbuh mekar berbunga di tapak blogger umumnya..Saya juga segelintir dari ahli berikut,dengan wujudnya pelbagai kemudahan ini dapatlah kita bersuai kenal,menulis sambil menambah ramai kenalan...tak gitu friends?.

Pada mulanya aku sendiri musykil merangkap konpius diulit konspirasi tentang kewujudan blog ini serta kecenderungan minat aku untuk menulis.Ok disingkatkan cerita aku bina blog nie coz i like to rite something that goes around me.InsyaAllah aku akan tulis  dengan cara tersendiri  gitu..mengikut terma suka suki hati nan penuh konspirasi , herk kejadah..

Apa sebab musabab,reason etc aku duk buat blog ~rojak~ selang - seli spiking london nieh? (haish tak paham akue)*sambil menggaru kepala  tak gatal*.Aku terpengaruh?? ..yes that my way haha, anyway lantak akue lah kan nak tulis bahasa ape pon janji ati senang okeh.

Ok kiter balik pada tajuk ,jangan menilai buku dari luaranya sahaja   mata pelajaran kita harini adalah suai kenal abjad yer murid-murid. kenali misskonspirasi.. uiks suai kenal abjad tue abjad ker? aku duk merapu menda lak nieh.., suai kenal ngan akue ler huhu.


Suai kenal yang akan membuat aku dan kamu jatuh cinta..Memandangkan akue akan tulis citer  tak menentu kedalam blog busyuk nie takmolah share lebey-lebey bab who real i am rite.Just nak bagitahu akue nie open minded and suka menulis aka merapu..(tapi bukan membebel yek).Benda  paling aku suka bila telah mengenali satu sama lain nieh adalah tolong menolong aka bantu membantu, macam citer wonderpets tue "apa yang penting kerjasama".Ha jangan duk heran bin ajaib fulak bila akue siap  gunakan bot terbang tuk selamatkan korang nanti.

 So kalau korang ada pape maasalah jangan malu and segan share kat akue.Kalau mampu aku tolong and if tak  mampu sekurang-kurangnya korang lega skit, betul tak?lain padang lain belalang ... Disinie kelak aku akan letakkan pelbagai cerita menarik kompom akan menyentuh hati nurani korang hingga menarik minat u alls *sambil tersengih (gedik tak bertempat sakan taip banyak-banyak) untuk gi skodeng iklan sponsor aku kat dalam blog nie.Please~ please kamu jangan lupa...penat lelah akue tolonglah derma sikit..amboi siap gubah lagu bagai tue kalau korang tak paham ker buat tak paham smoga Allah bukakan pintu hati tue kelak yer ;P

Semoga Allah akan memberi Ganjaran untuk setiap lompat galah yang semakin giat dijalankan,tak kira telah atau sedang kalian berikan kepadaku..Molek sangat u alls pembaca blog konspirasi ini..amat  pemurah gitue..

InsyaAllah bakal aku bubuh bedak tebal siap mekap kat dalam blog akue nan musyuk nieh.So tungggu melodi angpau raya hek ape kes??.Semakin ringan kome  komen and singgah kesini..maka akan lebih banyaklah story menarik  akan akue publish disini.. .Suai kenal tamat till then see yea my become pall. Have a nice day and my ALLAH bless you wherever you are.

{ 5 Komen Penuh Konspirasi... read them below or add one }

Tarantula said...

Comelnya you dear ;)))

MiSsKonsPiraSi said...

jangan terpedaya dengan pict diatas my dear..thats not real who i am just gambar hiasan sahaja hek hek

agus said...

salam kenal

incik said...

konspirasi o ais kurang manis satu! ikat tepi!

Dunia Mommy Comel said...

salam kenal awak...

Post a Comment

Ler..takkan tgk jer..baca full entri taw~~dan..komen ar.. komen la... komen please..please...baru MissKonSpiRASi Sayang u all =) muaahh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Konspirasi by Misskonspirasi