edisi skodeng

Kisah Anak Yang Baik- Lawak Jenaka

Dinspirasikan Oleh MiSsKonsPiraSi on Feb 12, 2012

Dipetang yang damai itu..dua orang sahabat sedang ayik duduk berehat didepan taman permainan kejiranan mereka.Memandangkan keduanya sudah lama tidak berhubung,akhirnya mereka buka mesyuarat agung tentang kehidupan masing-masing.

Tolong Like please HERE Say misskonspirasi sebagai pembuka kata hehe..ok direct to the point lawak jenaka kita.

Dua sahabat mula mengorek rahsia antara satu sama lain.Mereka mula bercerita tentang kehidupan masing- masing.Kiah seorang mak berhidung tinggi.mengalahkan ketinggian KLCC memulakan hujah..

Kiah =Kau tahu Peah..aku ada seorang anak lelaki very sempurna dalam segala segi gitu.


Lalu Peah pon menepis dengan pelbagai soalan cepumas sukan olimpiknya.

Peah =Adakah dia merokok?

Kiah = Oh Tidak,..anak aku tak akan sentuh benda jahanam tu.

Peah = Sometimes dia minum arak?

Kiah = Kau cakap biar betul sikit Peah minuman haram tu mahu diteguk buat apa. My son just minum susu.

Peah = Dia kuat bersosial dan selalu pulang larut malam?

Kia = Tidak pernah sama sekali, malah dia tidak pernah lekang dari bawah ketiak aku ini. Anak emas keluarga lah katakan..

Peah =Wah.. nampaknya kamu sememangnya amat bertuah sekali Kiah..dapat anak lelaki sempurna seperti itu...Erm..berapa usianya?

Kiah =Minggu depan akan genap enam bulan!!

Peah ***xx%%&&

Ish ish tak patut betul makcik Kiah ni duk bangga anak sempurna bagai..belum tahu besar nanti jadi apa..  keke..


Jom sertai Konsert Avril Lavigne di Malaysia

Suka bergambar dashing dengan insan tersayang, jalinlah hubungan lebih selamat dengan durex.

 Formula 1Kembali lagi

Nantikan kisah romantik ini

guys.. help me click any link above please~~

{ 6 Komen Penuh Konspirasi... read them below or add one }

semutsengal said...

Err,


bangga sgt anak 6 bulan buat apa.

Izz Faizah said...

hehehe...dlm perut bby tu mne ley wt pape..hahaha :) thanks sggah blog izz..

FAIZ FAKHIRIN said...

hehe..ingtkan penuh konspirasi cerita tadi..

MiSsKonsPiraSi said...

hi faiz.. tq suidi singgah saje uji bakat jd peserta raja lawak sat ngee..have a nice day

aracahayacinta said...

hahahhaa..sukanya mak kiah tu,.ahah..

P E T A K B U N G A said...

jom joint 1st ga petakbunga.blogspot.com

Post a Comment

Ler..takkan tgk jer..baca full entri taw~~dan..komen ar.. komen la... komen please..please...baru MissKonSpiRASi Sayang u all =) muaahh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Konspirasi by Misskonspirasi