edisi skodeng

Nikmati Khasiat Epal Hari Ini

Dinspirasikan Oleh MiSsKonsPiraSi on Mar 5, 2012

khasiat epal
Tahukah anda tentang khasiat epal?..Pelbagai kebaikan buah epal..serta khasiat epal yang perlu anda tahu..Epal mengandungi serat yang tinggi dan antioksidan seperti flavonoid, betakarotena dan fitokimia.Jika anda ingin mendapatkan vitamin c yang enak lagi lazat...sila nikmati khasiat epal setiap hari.

Jom amalkan sehari sebiji epal !Bagi mendapatkan khasiat dalam sebiji epal.Jangan tak tahu ada tips kurus dan langsing dengan epal kerana.. khasiat dalam sebiji epal itu boleh mengurangkan kolestrol dalam badan u all.Nak lebih advance and berkesan..cuba makan tiga biji epal setiap hari..dijamin berkesan!!

Epal juga amat berkhasiat untuk jantung anda dengan mengurangkan risiko diserang sakit jantung.Banyak sungguh khasiat epal bukan? Epal hijau berkhasiat untuk ibu mengandung.Juga pelbagai kelebihan serta khasiat epal hijau dan merah lainnya..

Kalau nak misskonspirasi hurai sungguh berjela..hehe So kini anda tahu bahawa epal baik untuk kesihatan. Ayuh nikmati khasiat epal hari ini..

Terima kasih sudi baca entri ni. Sudi-sudikan diri ‘like’ kat bawah entri ni dan fan page atas sana ya. Sayang korang. Kalau rasa entri ni ada nilai dan berguna, sila tekan +1 kat bawah ni, ya.

{ 4 Komen Penuh Konspirasi... read them below or add one }

Awan Nano said...

ohh baru tau...thanks 4 sharing :)

CikTeddyCorner said...

oh mai..cik kureng gemar epal..huhu

MiSsKonsPiraSi said...

@ yea ke awan..huhu biasalah kita bukan slalu ambik post part khasiat ni kan..hekhek

teha said...

mujo laa epal nie buah feveret kite.. hehe :)

Post a Comment

Ler..takkan tgk jer..baca full entri taw~~dan..komen ar.. komen la... komen please..please...baru MissKonSpiRASi Sayang u all =) muaahh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Entri Konspirasi by Misskonspirasi